3:e advent

Nu är det ju tredje advent och jag har inte plockat upp några tomtar eller sånt på mitt rum ännu. Jag ska ta tag och göra det ikväll och sen ska vi nog klä granen också.

Linnéa sov ju här inatt och vi hade vår lilla julafton igår. Jag hade ju tänkt att lägga in lite bilder på vad vi fick och så, men nu hittar jag ju inte sladden till kameran, *suck*. Jag lägger upp bilderna så fort jag hittar sladden.
Här är i alla fall några bilder på när jag och Linnéa lekte lite med min webcam. Enjoy! ♥


två små muppar





Arthur ville också vara med. :)


Kommentarer
Postat av: sara

HAHAHAHAHHAA! jag skrattar ihjäl mig XD<3 ily

2009-12-13 @ 20:49:40
URL: http://malinsbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0