dagens första inlägg

Jag får klagomål på att jag uppdaterar dåligt så här får ni ett inlägg. Dagen har tillbringats i skolan(daaaah). Vi kollade på film nästan varje lektion eftersom vi bara går den här veckan också, sen är det jullov!
Sen har vi haft elevens val idag också. Det innebär att det finns grupper som gör olika saker, tex fotboll,friluftsliv, mode o.s.v, och så får man välja en grupp att vara med i. Jag är med i sällskapsspel och idag spelade vi twister och det var superroligt! Sen började det snöa och när vi tog rast så var det ganska mycket snö ute, tillräckligt för att göra snöbollar i alla fall. Så idag har jag gjort vinters första snöboll. Sen fick Maja lite damp och skulle mula mig, men jag gav tillbaka.

Nu ska  jag försöka ta en bild på min outfit idag. Vi får se om jag lyckas för min dator är lite konstig. Hörs sen!♥



Martina, Maja och Linnéa på elevens val.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0