Julklappsutdelning avklarad

Nu har vi ätit julmat och gröt, delat ut julklappar med en "riktig" tomte och druckit glögg. Riktigt mysigt! Det är ju 5 barn om man inte räknar med mig och alla är yngre än mig så det blev många julklappar. Jag har nog aldrig sett så många julklappar på en och samma gång, det var helt otroligt alltså!
Jag fick en dock till ipoden, så man kan lyssna på den i högtalare. Sen fick jag Grey´s anatomy säsong 2, 2st ljus med fina budksap, lite smink, lösnaglar, nagellack, godis, pengar och morgontofflor.

Imorgon eller på tisdag kanske vi ska till Liseberg och gå på julmarknad. Jag har aldrig vart på deras julmarknad, men jag har velat åka dit i flera år. Kanske man hittar en julklapp eller två. Gud vad mysigt och kul det ska bli! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0