jullov snart!

Sista dagen i skolan idag och detta är vad som har hänt hittills:
.Snöbollskrig överallt
.Någon fick en Stryk i cafeét
.Jag ramlade inför alla människor på läktaren när vi kollade på trippelbollen

Annars har det varit ganska lugnt. Vi har kollat på trippelbollen då ju. Lärarna mot 9B. Lärarna vann med 2 poäng. Det sög! Sen åt vi pepparkakor och drack julmust och kollade på en julfilm med klassen, och nu har vi precis vart och ätit och snart ska vi kolla på julrocken i aulan.
Först ska jag bara leta upp alla j*vla lärare för att dom måste skriva på min ledighetslapp(ska iväg på skidsemester v.2). Jag skriver mer när jag kommer hem(om jag hinner). ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0