Lucia, krocketter och glamour

Kom hem för en stund sen och då låg detta på mitt skrivbord. En "bus" och scrub gel från Loreál som jag fått för jag prenumererar på tidningen "Glamour". Wiho, jag älskar sånna här skönhetsprodukter eller vad man ska kalla det för.

Idag var det iaf lucia i skolan. Det var jättefint! Började typ lipa, very emotional, haha! Sen var det lite fika med klassen, mysigt.
Efter skolan åkte jag med mimmi hem, åt lite o så. Sen hämtade vi Anna och körde till rinken och åkte skridskor, elr ja, Anna och Mimmi. Jag kollade mest på alla snygga killar, hämtade puckar och sånt. Sen åkte vi hem till Mimmi och åt. Krocketter(stavning?) och fläskfilé blev det. Supergott!
Efter det åkte vi till fritidsgården och var där en stund. Sen körde vi till Max och chillade lite, sen gick vi ut och träffade lite folk och så, och nu sitter jag är och ska snart gå och lägga mig. Är verkligen supertrött.
Imån ska vi inhandla julgran och så ska jag fixa lite julstämning på mitt rum, sen på eftermiddagen/kvällen kommer Linneá, så ska vi ha julmys. Ha dä gitt, häj! (; ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0