thursday night

Ja, nu är det snart fredag igen. Wohooo!:D Jag är nästan alltid glad på fredagar. Med risk för att göra vissa upprörda(haha), så måste jag säga att till och med skolan är rolig på fredagar, och det skadar ju inte att vi slutar tidigt också. och imån är en extra bra fredag, för det är lucia och efter blir det fika/mys med klassen. Men iaf, idag har jag ätit pizza med två superfina tjejor, Hanna och Alexandra, på lunchen. Sen gick jag och köpte lite julklappar till min bf. när jag kom hem kollade jag lite på tv och hade videosamtal med Linneá, haha! Sen åkte jag och rolf till coop och handlade lite, sen donken, sen hem. Här ligger jag nu, i min säng och är supertrött. Ska nog gå och ta av smink o så nu, sen blir det sängen. Godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0