03/04/10

Det var meningen att jag skulle vart i nytäppet hela kvällen med folk och ha trevligt och mysa. Men vi var bara där en liten stund, sen stack alla. Så jag och Linnéa bestämde oss för att köra hem till henne. Några skulle till nån fest och några skulle bara in till stan och Anna och Mimmi var inte ens i Nytäppet, och mitt i allt så ringde Maja, för hennes moppe hade gått sönder/fått punka, så vi mötte henne, Max, David och Mathilda på vägen. Men Maja fixade skjuts av Marias mamma, så allt löste sig. På vägen körde massa killar förbi oss och nu undrar vi såklart vart dom skulle.

Men nu sitter i alla fall jag här, hemma hos Linnéa och hon har precis snackat med Josef. Så vi får väl se vad vi gör. Jag letar troligtvis upp Jindra och c.o, för Linneá ska upp tidigt imorgon. Menmen, det löser sig. Jag sover i alla fall hos Anna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0