ångest

Jag har ångest för att jag inte ska klara so provet, jag har ångest för att min hjälm är borta, jag har ångest för att jag inte hann in till stan för att träffa Mimmi och Anna idag, jag har ångest över att jag har bloggat för lite den här veckan, jag har ångest för att jag har så usla betyg, jag har ångest över att jag inte har träffat pappa och co på länge. Det var några saker jag har ångest över och så här har jag det varje dag. Hur mycket jag än kämpar så är den alltid där nånstans, ångesten. I form av magont, sug i magen, illamående, svettningar, yrsel eller klump i halsen.

Var tvungen att skriva av mig lite. Nu ska jag göra färdigt mitt hemprov på elektrokemi, sedan ta en varm dusch och gå och lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0