min vecka

Jag har haft en mycket trevlig dag på stan med folk. Jag har bowlat och kom typ näst sist, men lika kul hade jag för det. Jag har saknat Anna, pappa och Sara. Jag har suttit uppe i en gran och pratat i telefon. Jag har blivit coachad av Mimmi, haha. Jag har suttit på ett tak och kollat på stjärnor. Jag har blivit av med mina skor och återfått dom igen. Jag har umgåtts med nya roliga människor. Jag har kunnat gå en hel dag/kväll med en hoodtröja, istället för jacka. Jag har gått 16??? steg på ett dygn. Jag har blivit av med min moppehjälm. Jag har grattat Maja som fyllde 16 bast. Jag har haft tacokväll med massa vänner. Jag har blivit dåligare på att uppdatera och att följa bloggar. Jag har kollat på ridning. Jag har äntligen använt mina grymma solglasögon. Jag har fått en supersnygg skinnjacka. Jag har skrattat tillsammans med mina vänner på "bönan" och haft en skitrolig kväll. Jag har sovit hos Mimmi 2 gånger tror jag och delat ut reklam med henne och Maria. Jag har lagat pannkakor med min bff. Jag har haft ett underbart påsklov, mycket tack vare mina underbara vänner. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0