min vecka

Först ska jag bara säga att den här veckan har varit otroligt jobbig, men nu siktar jag framåt med hopp på en jätterolig vecka. Den här veckan har jag i alla fall delat ut reklam, sovit över med Mimmi och Anna, suttit och solat på en balkong, gått en runda i det underbara vårvädret, fått ig på ett prov, umgåtts med roligt folk, gått på stan och haft det allmänt mysigt, stökat till det ännu mer på mitt rum, följt paows blogg slaviskt och hatat den men var ändå tvungen att fortsätta följa den, velat ha ett par nya skor och shoppa på gina, schtekt korv, upptäck att min Joel Kinnaman period nästan har gått över, slagit i min häl så jag fick skoskav, fått ny moppehjälm och upptäckt mkt ny bra musik. Nu ska jag kolla på o.c/sova/drömma. Godnatt. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0