min vecka

Den här veckan har varit så himla rolig och annorlunda på ett bra sätt. Jag har skrattat så mycket att jag började gråta och fått ont i magen. Jag har fått ett blåmärke på knäet. Jag har suttit ute och ätit för första gången i år. Jag har tröttnat på musiken i min ipod. Jag har ätit en äcklig ört/krydda.(krase eller något liknande tror jag.) Jag har börjat följa Maria Montazamis blogg. Jag har suttit i näsviken med några vänner och njutit av vårsolen. Jag har kollat på det bästa avsnittet(tycker jag) av bella&tyra show med glamouramatjejorna som gäster. Jag har vart med om något otroligt ironiskt. Jag har fått en bättre ekonomi, hehe.

Jag har gjort mycket mer saker den här veckan, men kan inte skriva ut allt + att jag inte kommer på mer just nu.
Nästa vecka är det bla studiebesök på banken, valborg och mammas födelsedag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0