min vecka

Jag har vart i lingonbacken på kallabalik/fest. Jag har suttit framför öppen eld utomhus 3 gånger. Jag har spenderat tid med en vän som jag inte har gjort på länge. Jag har hittat nya bloggar/ny musik. Jag har känt lukten av vår. Jag har vart i nytäppet för första gången i år(dock inte badat, haha). Jag har äntligen laddat över bilder från min kamera till datorn och börja använda kameran igen. Jag har ätit påskmiddag med familjen. Jag har fått ett påskkort. Jag har fått påskpresenter: 2 påskägg, 300 kr & 1 trisslott(men ingen vinst). Jag har impulsköpt(fått) ett par nya skor. Jag har kollat på när 8C vann trippelbollen i skolan. Jag har klarat omprovet på 2:a världskriget. Jag har haft tacoeftermiddag med några härliga tjejor. Jag har haft en jätterolig idrottslektion. Jag gjorde världens tabbe, en sån där som bara borde ha funnits på film. Jag har åkt statsbuss för första gången på flera år(tror jag). Jag har nästan grillat med några vänner i kollevik.

Nu ska jag kolla färdigt på ett jättebra avsnitt av crimininal minds, sen gå och sova. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0