thoughts and mind makes words and actions

Jag är så trött på min stil. Jag orkar liksom inte klä mig fint eller så som jag känner mig. Jag vill, men jag orkar inte. Sen är det jobbigt när man ska köra moppe och vara ute hela tiden, för då kan man inte heller klä sig fint. Jag vill att det ska bli varmare ute så man kan klä sig lite lättare och så jag, förhoppningsvis får lite nya ideér. Jag önskar att jag hade ett riktigt berg med pengar just nu, så jag kunde åka och shoppa. Dock känner jag mig ganska nöjd, just nu i allafall, på skofronten. Fast det hade ju inte skadat med ett par klassiska svart pumps som man kan ha till allt. Det var bara vad som kom upp i mitt huvud just nu. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0