tisdag

Dagen har varit väldigt intessant och trevlig. imorse åkte några av 9:orna på "kille & tjej". Det är typ ett miniläger där man gör saker tillsammans. Så idag var vi typ bara 10 st i klassen och det var underbart! Slutade tidigt också, så jag och tjejorna gick och åt och hade väldigt roligt inne på h&m. Jag säger bara en sak Anna: byxdress, haha! Jag hittade i alla fall en jättefin klänning som jag hade tänkt att ha på ett bröllop i slutet av maj. Köpte den dock inte, är ju tvungen att fiska pengar från sjön först, hehe. Sen träffade jag på mina gudföräldrar på stan och pratade med dom lite.

Tidigare ikväll så körde det förbi en lastbil med kranen uppe här nere på vägen och den drog rakt in i telefon?ledningen, så hände det massa saker, men det har löst sig nu.

Nu ska jag bestämma kläder tills imorgon, sen ska jag kolla o.c/sova. Godnatt. ♥


klänningen från h&m. 149 :-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0