min vecka

Jag har åkt pulka med roligt folk. Jag har vart sjuk. Jag har julpysslat och gjort mitt alldeles egna julkort. Jag har träffat min saknade syster. Jag har lyssnat på "mikrofonkåt" otaliga gånger. Jag har valt ut en jättefin gran som nu står i vårt vardagsrum. Jag har kollat på filmer och druckit sjukt mycket cola. Jag har stått och frusit ute i snöovädret i en hel timme. Jag har ätit pringles och kollat på den första satc-filmen. Jag har kollat på ett sjukt spännande avsnitt av oth. Jag har sovit hur mycket som helst, vilket verkligen behövdes. Jag har njutit av det fina vädret och jag har kollat på sista avsnittet av "så mycket bättre". Älskar petter och plura, men what´s up med christer liksom?! Jag har fått information om vilken inriktning man ska välja till 2:an och jag tror jag har bestämt mig. Jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska göra på nyår och jag har saknat min bästa vän. Jag har klätt granen och dansat/sjungit till jullåtar. Julkänslaaa!

Nu ska jag hoppa in i dushen sen datan/film. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0