min vecka

Den här veckan har jag ätit en skitgöttig söndagsfrukost på donken med mina fina. Jag har fått ännu mer julkänslor med hjälp av all snö och love actually. Jag har upptäckt att årets julkalender är helt okej för första gången på 4 år. Jag har vart ute i snön och gått och gått och gått. Jag har upplevt något härligt och jag har upptäckt att jag har världens halaste skor och därmed halkat x antal gånger. Jag har trängts bland cpgalna folk på altona. Jag har vart ute och tagit fina vinterbilder. Jag har haft en väldigt djupgående och betydelsefull konversion med mina bästa vänner. Jag har vart sjukt irriterad på mitt spotify och på min mobil. Jag har kommit på lite nya saker att önska sig till julklapp. Jag har önskat att nyår inte existerade. Jag har skrattat i massor. Jag har börjat följa 2 nya bloggar. Jag har längtat till jullovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0