Sista dagen på året

Nu är det nyårsafton. Satan vad det här året har gått fort! Det känns som om gud har suttit uppe på sitt mediamoln och snabbspolat igenom hela året. Jag älskar att läsa på allas bloggar hur dem sammanfattar sitt 2010 i bilder, texter och listor. Senare idag ska jag också sammanfatta mitt år. Vet dock inte på vilket sätt ännu.

Sen måste jag säga att jag inte har tänkt på nyår alls mycket förrän nu i sluttampen. Mitt förra nyår var det värsta i mitt liv och jag önskar att jag inte minns det. Därför såg jag inte fram emot årets nyår och hade därför inga förväntningar, planer eller någon som helst tanke på hur jag skulle se ut. Men nu ser allt ut att arta sig ganska bra. Jag ska tillbringa kvällen hos en vän och laga mat och umgås. Jag är nöjd med hela min outfit. Den kom liksom väldigt spontant och oplanerat. Har dock lite detaljer kvar, som smink och hår. Men det löser sig.

Nu ska jag kolla på Grey´s Antomy tills jag inte kan hålla ögonen öppna. När jag vaknar ska jag äta en rejäl frukost och ha en riktig fixardag. Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0