Bloody Sunday

Idag är jag allmänt seg och lite trött. Jag vaknade vid elvasnåret hos Mimmi. När vi hade vaknat till och fräschat upp oss någorlunda gick hon, jag och Anna till donken och åt lite frukost. Bästa frukosten på länge, hehe. Sen gick vi hem igen. Det var kallt som satan och långt, men det var det värt. Sen kollade vi på Ronny & Ragge. Dom är helt sjuka i huvudet, haha! Efter att vi hade kollade klart och att Mimmis småsyskon hade snott min jacka och hade jättekul åt det så hämtade Annas mamma oss och nu sitter jag hemma hos Anna och snart bär det av till Hällaryd/macke. Där hämtar mamma mig sen ikväll så blir det väl att kolla på någon söndagsfilm, sen bedtime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0