Dagens update

Skolan knatade på i maklig takt idag. Slutade tidigt iallafall, skönt det. Om någon månad eller så har vi prov på 2:a världskriget, så det har vi börjat med. Det är faktiskt ganska intressant bitvis. Jag har pratat med pappa idag också. Det var kul att höra av han.

Annars så har jag kollat runt på massa bloggar/modesiter hela kvällen och fått tonvis med inspiration. det är ju modeveckan by Berns den här veckan. Så det är extra smaskigt att klicka sig in på alla bloggar, hehe. Nu är jag verkligen så himla shoppingsugen!

Imorgon följer jag med Linnéa hem, för vi ska ut och springa. Det ska bli superkul och jag är verkligen peppad! Jag har ju typ inte motionerat(,på riktigt,) på flera månader, så vi får se hur det går.
Nu ska jag bestämma outfit/borsta tänder/kolla igenom hemkunskapen, sedan ska jag sova som en stock. Godnatt. ♥
 

Jag för en stund sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0