Min vecka

Jag har haft sportlov. Jag har vart på donken 1 gång. Jag har varit i Helsingborg med min bästavän. Jag har shoppat för över 1000:-. Jag har fått skuldkänslor för något jag inte alls borde ha skuldkänslor för. Jag har gått över 12000 steg på en dag. Jag har äntligen köpt ett par underbara converse. Jag har blivit smått beroende av Sex&City igen. Jag har blivit så förvånad så jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta. Jag har hört att man kan spela "wii" på Mcdonalds (vilket man såklart inte kan. Älskar dig Anna!). Jag har snackat med en brat jag såg på gatan. Jag har stött på några utlänningar som ville veta vad det låg en nattklubb. Jag har vimsat runt i hela Karlshamn med ett underbart gäng tjejor. jag har druckit vitamin well´s - citrus/fläder. Jag har blivit j*vligt irriterad på blogg.se! Jag har städat hela min garderob och upptäckt hur mycket kläder jag faktiskt har. Jag såg onlinepizzabilen och räckte fuck you, haha. Jag har målat naglarna svarta, för att sedan måla dom gröna till att gå tillbaks till ingen färg alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0