igår

Jag cyklade snabbt som fan till Stina. Jag gör det varje gång, jag kan typ inte cykla sakta när jag är själv.. Vi kollade på Stand by me och sen satt vi ute på hennes altan och snackade i typ en timme. När klockan var tio i två så skulle jag cykla hem och jag var så jävla rädd för vi hade pratat om läskiga saker och så hade det smällt i en dörr så Stinas hjärta nästan stannade, stackarn. Så jag cyklade snabbt som fan hem, mitt i vägen, med musik på. Jag kollade bakom mig flera gånger, för det kändes som om någon höll i cykeln där bak typ, men det blir väl så mitt i natten när man är trött och fantasin flyger iväg. Men jag kom hem vid liv som tur väl var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0