inspiration

Jag älskar det ordet. Bara lyssna på det: inspiration. Det är så vackert och det har så mycket energi. Tänk vad mycket det lilla ordet kan innehålla för olika människor. Så underbart, vackert, djupt, fascinerande, otroligt, coolt.

Jag får inspiration av otroligt mycket, kanske mer än jag tänker på. Från bilder, bloggar, tidningar, texter, naturen, himlen, musik, människor, lukter, drömmar, intryck, föremål, filmer. Från stort sett allt om jag är på rätt humör. En bra grej är att ha en anteckningsbok där man kan skriva/rita ner ideér och tankar.

Hela ordet och innerbörden av det betyder otroligt mycket för mig. Vet inte varför, men så är det bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0