min vecka

Jag har haft satc och o.c maraton. Jag har badat riktigt länge för första gången i år. Jag har haft filmkväll med några sötnosar. Jag har vart irriterad över att det har blivit kyligare ute. Hallå, var tog den tropiska värmen vägen?! Jag har reafyndat i Karlskrona med bästa Linnéa. Jag har druckit världens godaste smoothie från Wayne´s Coffee. Jag har minskat lite på mitt jordgubbsätande, hehe. Jag har haft llite ångest över att jag inte har solat på 1 miljon år(känns det som). Mitt rum har gått från att varit nystädat och jättefint till att det ligger massa påsar, väskor, kläder och tidningar överallt. That´s all I think.

Nu måste jag skynda mig för att hinna till Linnéa innan hon kommer hit och dödar mig för att jag är söligast i hela världen. Vi hörs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0