min vecka

Jag sett en supersöt rävunge och ett rådjur. Jag har vart jättepepp på Boda borg. Jag har vart irriterad på SJ. Jag har haft jättekul på Östersjö, tack vare världens bästa vänner. Jag har sovit hemma 3/7 dagar. Jag har äntligen köpt mitt älskade solpuder för tredje gången efter att det första gick sönder och det andra blev snott?! Jag har längtat som in i till Ullared. Jag har vaknat av ett bilrace. Jag har ätit dom årliga festivallangosen. Jag har lagt ut väldigt mycket pengar på mat. Jag har träffat nytt roligt folk. Jag har umgåtts med min älskade syster på hennes stekheta balkong. Jag har trotsat vädret några gånger. Första var när jag låg med Linnéa på stranden fastän det började regna. Andra gången var när jag gick ut på stan i ösregnet med ett papaply som funkade sådär. Tredje gången var när alla tjejorna gick ut på festivalen fast det regnade och jag åkte karusell. Jag har saknat Sunrise. Jag har haft ångest över att jag inte har kollat min bloglovin på ett tag. Jag har blivit glad över att Mimmi fått en liten lillasyster. =) Jag har ätit på rökeriet med familjen/släkten. Jag har gått med Mimmis andra småsyskon när dom skulle hoppa hoppborg, åka karusell och äta våfflor.

Det var en sjukt bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0