min vecka

Jag skriver om min vecka idag, för jag vet inte när jag kommer ha tillgång till en dator nästa gång.
Jag har vart på 7-årskalas. Jag har sett en äcklig orm. Jag har badat för första gången på flera veckor. Jag har kollat på Harry Potter och de vises sten och blivit nostalgisk. Jag har rest väldigt mycket. Jag har skrattat ihjäl mig med Matilda. Jag har kommit in i en "turkisk peppar" period. Jag har sett en amerikansk skolbuss för första gången och det var jättehäftigt. Jag har hoppat studsmatta för första gången i år. Jag har saknat mina dreads. Jag har fått stresshoppat i Uppsala. Det var inte kul alls! Jag har lyssnat på en superskön intervju med Josef Fares. Jag har bestämt mig för att bo i London när jag är gammal och ha trete med scones.

Nu ska jag och Matilda dra in till tågstationen. Vi hörs. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0