3 år senare

Allt känns så konstigt. Efter tre år ska man skiljas från gamla och nya vänner, lärare, trygghet och minnen. Och när jag tänker tillbaks på de här 3 åren så kan jag inte hjälpa att en tår faller nerför min kind. Hur ska det då gå imorgon när man ska tillbringa sin sista timme någonsin tillsammans med sin klass?

Idag var vi förövrigt i Nytäppet (en badplats i Matvik) med några av klasserna i niorna och grillade och gick tipsrunda. Sen tillbringade jag några timmar i stan tillsammans med Mimmi och Bella. Vid fem åkte jag in till stan igen för att kolla på utsparken och fira min kusin Jims student. Grattis! :)


på badplatsen idag. Aleksandra, Hanna och Hanna. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0