min vecka

Den här veckan har vart mycket händelserik och känslosam, så nu ska jag försöka sammanfatta den.

Jag har gått ut grundskolan, konstig känsla och gud vad tiden går fort! Jag har bestämt mig för att börja läsa Stephen Kings böcker. Jag har äntligen kollat på "Nyckeln till frihet". Sjukt bra film! Jag har insett hur otroligt omogna och okänsliga folk kan vara. Jag har kollat på utsparken, vart på niornas tältning och dansat på vår avslutningsmiddag. Jag har längtat till Liseberg och nu är det inte långt kvar. Jag har äntligen bestämt mig för att åka upp till pappa. Jag har börjat sakna min ena tidningsprenumeration. Vid ett tag hade jag 4 prenumerationer samtidigt, men nu har jag bara en! Jag tror inte att någon fattar hur sjukt beroende jag är av tidningar. Då är det ju kanske bra att avvänja sig vid det iochförsig. Jag har undrat var f*n sommarn tog vägen. Jag har fått reda på att jag inte kan se One Tree Hill förräns den 14/15 september and it sucks! Jag har spelat kubb, cyklat på min cykel och vart ute i Nytäppet för första gången i år. Det är inte alltför ofta man får klä upp sig, men den här veckan har jag fått göra det hela 3 gånger. Mycket kul!

Nu ska jag sova, för imorgon måste jag stiga upp tidigt, om jag ska hinna med allt jag måste göra innan jag tar farväl av Karlshamn i ca 2 veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0