min vecka

Först och främst hoppas jag att alla hade en bra midsommar. Jag hade en kanonbra midsommar!

Den här veckan har jag badat i havet. Jag har gjort en jättefin midsommarkrans. Jag har solat och bränt mig på köpet. Jag har levt livet i Varberg - I LOVE VÄSTKUSTEN! Jag har haft lite hemlängtan. Jag har gått runt på Ullared som ett litet barn i en godisaffär(or something). Jag har köpt too much tidningar, hehe. Jag, pappa o co har haft picknik ute i gräset, med räkor, skagenröra, gott bröd och brieost. Jag har kollat på fotbolls-vm(alla snygga spelare). Jag har drömt sjukt konstiga/roliga drömmar. Jag har ätit jordgubbar och grädde. Jag har börjat kolla på grey´s anatomy säsong tre. Jag har spelat brännboll med annorlunda regler. Jag har njutit av den svenska sommaren helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0