min vecka

Skrev inte om min vecka igår, så jag gör det nu istället.

Min mobil har gått sönder, så vi köpte en ny och den var tydligen redan sönder när vi fick den, så nu har jag en gammal sålänge. Jag har alltid haft otur med mobiltelefoner. Jag är nästan helt säker på att jag hade klänning med bara ben för första gången i år. Jag har fått reda på att min syster ska flytta, efter nästan 16 år tillsammans. Jag har sett en kändis, haha. Jag har klagat på kyla och jag har klagat på hetta. Att man aldrig kan vara nöjd! Jag fick en tvångstanke och var tvungen att ändra om mitt rum, sådär helt plötsligt. Jag har tältat med min älskade klass(okej, halva då.) Vi cyklade tandemcykel, satt och pratade om allt mellan och jord, grillade, skrattade och luftfes(joel*host*). Jag har sett 2 supersöta igelkottar(jättenödvändig fakta!) Jag har drömt den värsta mardrömmen i mitt liv! Jag har lipat sönder till världens sorligaste film(jag lipar till alla filmer. Känslig människa.)

Som vanligt, så fyller jag i om jag kommer på något mera. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0