Alla goda ting är tre

I tisdags var jag ju med Anna och Mimmi. På kvällen gick vi runt i hela stan som vanligt och träffade på jättemycket folk. Men det slutade tillsist på donken. När vi kom dit fick jag världens mensvärk så Annas mamma fick hämta oss och köra hem oss till Mimmi. Jag somnade framför elden och det var så skönt när jag vaknade för då hade det gått över. Jag har nog aldrig sovit så gott i hela mitt liv.

Vi vaknade på onsdagsförmiddagen kl.10.15 och vi skulle med tåget 11.30. När klockan var 11.15 så satt vi och åt. Mimmis pappa skulle i och för sig skjutsa oss, men vi skulle hinna till hennes mamma och hämta pengar också. Mimmis pappa satt bara och skrattade åt oss och Mimmi bara skrek att han skulle gå ut och sätta sig i bilen, haha. Vi kom i alla fall fram när det var 4 minuter kvar eller något sånt, så vi hann med tåget. Sen gick vi runt i Karlskrona hela dagen och beklagade oss över hur fattiga vi var, åt på donken, kollade in snygga killar, shoppade och skrattade. Lite innan vi skulle åka hem träffade vi Matilda och Saga också. Sen hoppade Sofie på i Ronneby.

på kvällen knatade vi runt i stan, försökte hitta en tidning jag skulle ha, jag fick leta i 4 affärer innan jag hittade den, och åt goda matrester hos Mimmis mamma. När jag kom hem var jag helt slut och somnade gott vid 00.30.

Såhär såg det ut hemma hos mig i tisdags morgon kl.07.15

Och såhär såg det ut i provrummet på Gina i onsdags. Innan jag hittade typ 5 klänningar till, haha.

Jag hade skitroligt med er, tjejor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0