björkängsgården spa

Igår vid ett, åkte jag och mitt gamla fotbollslag till björkängsgården spa i sölvesborg för att ha det mysigt och umgås. Det var över mina förväntningar. När vi kom dit fick vi massagebehandling, sen gick jag och Elin M. till bastun och satt och snackade lite. Efter det spelade vi lite galenpanna/skibbo. Vid halvsju gick vi och åt en jättegod kycklingfilé i chilisås och jasminris. Till efterrätt fick vi chockladpudding. Allt var supergott! Efter det skulle jag och några av de andra tjejorna bada i jacuzzin. Det var så härligt. 37 grader varmt och massagesäten. Resten av kvällen spelade vi spel, snackade och hade det mysigt. Tack för ett underbart dygn tjejor! Älskar er. ♥

 
Bild från deras hemsida, frukosten och mitt och tessans rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0