dagens lista

DAGENS VILL HA: pengar, Rupert Friend, sol och lov.

DAGENS KLÄDSEL: jeansleggins, converse t-shirt, armband och klocka.

DAGENS SMINK: puderfoundation.

DAGENS FRISYR: ofixat.

DAGENS HÄNDELSE: trippelbollen, och en annan hemlis.

DAGENS LÅT:
 
DAGENS PLANER: sova?

DAGENS SAKNAD: Anna, pappa, kusinen.

DAGENS DUMMASTE: att jag åkte buss till donken.

DAGENS SJUKA: att jag har sett ungefär 8 minipostbilar. (kom inte på något bättre.)

DAGENS DROG: cheesburgare.

DAGENS KRAM: Jindra

DAGENS KÖP: cheesburgare? Hehe.

DAGENS HUMÖR: lite irriterad, orolig och trött men övervägande glad.


Kommentarer
Postat av: Linnea

DÅLIG UPPDATERING!!!

Du förstår väl att du måste uppdatera bloggen nu när vi inte har träffats på typ två dagar?

Saknar dig bästavän!

2010-04-02 @ 13:14:12
Postat av: svar till linnea

Förlåt! Jag ska uppdatera när jag kommer hem och sitter i lugn och ro. Orkar inte just nu. <3

2010-04-02 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0