Grattis syster

Min syster fyllde år igår men vi firade henne idag istället. Det kom massa släktingar och så åt vi god mat och alla var sociala, utom jag, hehe. Nejmen, jag känner mig inte på topp just idag. Jag vet inte om det är för att jag kanske börjar bli sjuk, för det är rikigt många i skolan som har vart sjuka den här veckan, eller om jag bara är trött och sliten.

Nu ska jag antingen kolla ett avsnitt av O.C eller på New moon och sen sova. Jag känner verkligen att jag behöver det. Imorgon åker jag in till Mimmi vid 12tiden någon gång. Hallå, någon måste ju väcka henne liksom!? 

Min outfit på kalaset ikväll. Riktigt dålig bild med mobilkameran och dåligt ljus, men en bild i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0