i skolan

Vi har precis haft nationella i engelska. Vi skulle skriva en uppsats och jag valde att skriva om min framtid. Först skrev jag en kladd på ung 3 sidor. Sen skulle jag renskriva men tiden gick ut innan jag hade hunnit skriva klart så jag fick lägga med kladden, och i kladden skrev jag en sak som jag skulle ta väck, men jag glömde det, så nu blir det lite pinsamt, hehe. Men whatever, det är nog inte så farligt egentligen.

Jag har fått klagomål från folk att jag är kinkig idag, men det är bara för att allt blev fel imorse. Jag försov mig, gjorde mamma arg, blev arg på mig själv, hann inte att sminka mig o.s.v. Men det blir nog bättre snart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0