lördag

Mimmi, Anna och jag gick hem till Mimmis pappa vid halvfyra. Vi fikade lite, sen började vi vika reklam/sätta samman reklambladen. Det tog ca en halvtimme, och jag vek 106st och det var 6 reklamblad i varje bunte. Notera att Mimmi och Anna får betalt för detta, men jag gjorde det frivilligt! I alla fall, så gick vi sen och delade ut allt. Det tog ca 2 timmar, och jag drog vagnen nästan hela vägen. Jag har upptäckt några nya saker också. Det finns djävulskt många lägenheter/bostäder i Karlshamn som jag inte visste om innan, det finns en ny lukt i varje trappuppgång, bla svett och cury. Det spelar stor roll hur fort hissarna går och vissa portar stänger klockan sex.
Jag har också blivit köpsugen på en viss klocka, som fanns i ett visst reklamblad. Men som tur är har jag presentkort på just den affären.

Vid sju åkte vi hem till Mimmis mamma och åt, sen drog vi till Macke i Hällaryd och chilllade. Vi kom hem lite över ett och sen dess har vi ätit, tagit hål i Mimmis öra och kollat på "hjälp" med Mimmis yngre bror. Nu ska jag sluta skriva här och gå och ta väck mitt smink och sedan sova. Vi hörs imorgon. ♥


Lil Wayne - lollipop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0