tuesday

Den här dagen började för min del vid 05.30. Ja, då steg jag upp och gick ut och gick med min mamma. I skolan så fick jag reda på att jag hade fått mvg i nationella engelska på hör/läsförståelsen, så det är jag väldigt glad över! Jag hade också fysikprov på atom och kärnfysik. Det gick väl sisådär. Jag får förhoppningsvis g i alla fall. Efter skolan så gick jag, Anna, Mimmi och Sofie hem till Anna. Mimmi skördade på farmville och allt vad hon skulle göra, sen gjorde tjejorna jordgubbssmoothies och efter det blev vi sugna på donken, så jag och Sofie fick köra dit och köpa cheesburgare. Senare kom Maria och vi gick ut på stan en sväng. Vid 19.00 skjutsade Mimmi hem mig.

Imorgon har vi nationella prov i engelska igen, denna gången ska vi skriva en uppsats. Men såklart hade jag glömt bort det, så jag har ingen dricka/godis att ta med imorgon. Jaja, det löser sig väl. Nu ska jag gå och duscha sedan kolla på O.C och sova. Godnatt.



Såhär såg jag ut när jag var ute och gick/joggade imorse.
jordgubbssmoothie, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0