min dag

Den här dagen har vart lite upponer. Lektionerna har inte vart roliga alls och jag har känt mig lite hängig, men det har vart mycket bra på den sociala sidan. Efter skolan hämtade mamma mig, sen åt hela familjen en jättegod middag, för Rolf och mamma har sin 3:e bröllopsdag idag. Grattis till dom! Efter det så dampade jag och min syster järnet, för vi föddes med en hjärnskada. Haha, skämt åsido. Sen dess har jag typ smsat lite, kollat på Sex & City och bara myst.

Imorgon är det vanlig skoldag, men efter skolan ska jag och två muppar, nämligen Mimmi och Anna gå till stan. Jag ska till frisören först och fixa det gula i håret, sen ska vi ta en fika och kolla lite i affärer och ha det mysigt. Nu ska jag ta en dusch och sen ska jag chilla resten av kvällen. Kram. ♥


Förresten, har jag sagt hur snygg Joel Kinnaman är? (Förlåt, men jag var bara tvungen.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

het på gröten ;)

2010-03-11 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0