min konstiga dag

Den här dagen har som sagt varit lite underlig. I skolan var allt som vanligt. Fast jag saknade Sara! Efter skolan skulle jag gå till frisören, men hade lite tur och fick skjuts av Mimmis mamma nästan hela vägen. Efter jag hade vart där, så skulle jag gå hem till Linnéa. Jag hade väl gått ca halv vägen, när jag pratar i telefon med Linnéa och samtidigt kollar ner på gatan, och där ligger det en kråka, delad på mitten. Den var liksom helt delad, blodig, med synliga inälvor och med benen rätt upp i vädret. Jag började såklart gapskratta, haha. Jag undrar allt var den andra delen av kråkan är..

När jag hade vart hos Linneá en stund så skulle vi till Hemköp, där förövrigt fågeln var så jag fick visa den för Linnéa. Vi gick in, plockade på oss lite naturgodis och gick till kassan. Linnéa gick före, för jag betalade allt. Helt plötsligt hörde jag någon som typ väste "Malin", och jag kollade bakom mig. Där stod ett par som var kanske 19-20, som jag aldrig i hela mitt liv har sett, tror jag i alla fall. Dom kollade på mig och jag var så chockad, så jag sa inget och vände mig om igen, en aning irriterad. Då började dom typ skratta eller något. Jättekonstiga var dom, och nu är jag så frustrerad, för jag måste veta vilka dom är! Och såklart, som topping på allt, så råkade jag få med mig Linnéas mobil hem, för vi hade lånat varandras jackor, så hon hade glömt att plocka ur den. När jag kokm hem ringde jag henne på min mobil, samtidigt som Maja ringde på Linnéas, så jag pratade med båda samtidigt, haha. Det var helt galet, för Linnéa var tydligen inloggad på Majas spotify fast hon inte var det och så. Det var nog allt om min konstiga dag, men nu när jag tänker efter så skulle jag ju tagit en bild på kråkan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0