min vecka

Jag har gjort en ny sak för första gången. Min familj har köpt en ny bil. Jag har gått nästan 17000 steg på en dag. Jag har vart sjuk de 2 första dagarna av veckan. Jag har diskuterat framtidsplaner och minnen med underbara vänner. Jag har mått dåligt för att en nära vän mått dåligt. Jag har varit glad de 3 dagar jag var i skolan. Det har vart en bra vecka om man ska se det socialt. Jag har vart hos frisören ännu en gång. Jag har vart så arg så jag velat sparka in ens huvud i en vägg. jag har sett en kråka delad på mitten. Jag har blivit ytterligare fascinerad över Lady Gaga.  Jag har vart irriterad över att Salem inte vann melodifestivalen. Jag fällde en tår när jag kollade på reprisen idag när Anna vann, för att det var så vackert på något sätt. Jag har blivit skjutsad runt i en kärra i stan. Jag har kollat klart på Sex & City. Jag har fått ig på ett prov. Jag har fått lätt panikångest om vad jag ska se på nu när jag har kollat klart på Sex & City. Jag har kommit en bekant lite närmare. Så här mycket som jag har skrattat den här helgen var det längesen jag gjorde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0