min vecka

Jag har äntligen fått tillbaks mina nycklar. Jag har haft utv.samtal. Jag har kört moppe för första gången i år. Jag har saknat min pappa jättemycket. Jag har vart riktigt arg på någon. Jag har vart på h&m i Karlshamn. Jag har slitit som ett as och pluggat hela veckan. Jag har fått mvg på ett nationellt prov. Jag har haft så tråkigt att jag börjat skratta åt lilla minsta. Jag har blivit helt genomvåt av regn. Jag har delat ut reklam. jag har haft 4 prov den här veckan. Jag har suttit väldigt mycket mindre framför datorn. Jag har kollat på en jättebra film som hamnat på min "bästalista". Jag har fått årets mesta vårkänsla som kommer bli mitt "årets vårkänslaminne". Jag har spenderat för lite tid med min bästa vän. Jag har vart ledsen för en väns skull. Jag har fått lust att börja måla igen, ska nog göra det nästa vecka om jag får tid.

Nu ska jag gå och sova och ladda upp för en ny rolig vecka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0