min vecka

Jag har vart på spa med mitt gamla fotbollslag. Där badade jag jacuzzi, badade bastu och fick massage. Jag har skrattat jättemycket. Jag har varit otroligt arg och ledsen. Jag har blivit lite lyckligare. Jag har gått ut på min balkong och solat för första gången i år. Jag har gjort ett nytt löfte som jag ska göra allt för att hålla. Jag har haft en udnerbar pratstund med en vän. Jag har dansat dansmatta och sjngit singstar med två goa tjejor på annexet. Jag har kollat på "bröllopsfotografen". Jag har färgat min grova utväxt, haha. Jag har fått ännu mer vårkänslor. Jag har blivit anklagad för att ha matsvängningar(ena stunden sugen på mcdonalds, andra på sallad). Jag har ätit upp en halv burk oliver på mindre än tio minuter. Jag har märkt att jag har blivit beroende av att säga "chacha".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0