minnen

I maj förra året var jag på konfirmationsresa i Stockholm. Det var med alla gamla skolkompisar från Hällaryd/åryd och det var riktigt roligt! Prästen var ju lite lustig, men det gick ju bra ändå, haha. Jag kommer ihåg att det var så otroligt varmt när vi var där. Jag gick i vanliga leggins och en tunn tröja och var ändå jättevarm. De andra tjejorna gick till och med i jeansshorts. Det var bara en sak som inte var bra, och det var när vi skulle till grönan och det inte var öppet. Men sen gick vi på bio istället. Dock var den inte värd pengarna, men skitsamma. Jag hade lika kul för det. Nu ska jag plugga. ♥

Malin.  :)


Elin, ebba, Matilda, Linnéa & Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0