Lista

ALLMÄNT...
Namn: Malin Cecilia Svensson
Piercingar: Nej, bara hål i öronen.
Tatueringar: Nej, min jag vill ha i framtiden. =)
Längd: ca 161cm
Skostorlek: beror lite på. 38/39
Hårfärg: färgat till blont.
Är du kär i någon: nope.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jag är ganska nöjd, men i framtiden vill jag flytta någon annanstans.
Tänker du på självmord: Nej.
Vilket shampoo använder du: Garnier fructis och silvershampo ibland.
Vilken parfym använder du: Dior - Midnight poison.
Vad är du rädd för: massa saker.
Gillar du att tvätta: Det kan vara ganska avslappnande faktiskt, haha.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag hatälskar det. 


SENASTE...

Film du hyrde: Jag tror det var "I skuggan av värmen".
Film du köpte: Ingen aning.
Låten du lyssnade på: keep on walking - Salem Al Fakir.
Låten du hade på hjärnan: Kommer inte ihåg.
Låten du laddade ner: Jag laddar inte ner.
Personen du ringde: Sara Ahlgren.
TV program du tittade på: Boston tea party, hehe.
Personen du tänkte på: Vet inte, haha.


FAVORIT...

Mat: Tacos och, *trumvirvel* donken!
Låt: Shit vad sårt. Det finns så många!
Sak att göra: Shoppa, vara med vänner, sova.
Sport: Gillar många sporter.
Dryck: Vatten och mcdonalds coca cola.
Kläder: Vet inte.
Film: Forrest Gump, Dagboken m.fl.
Bil: haha, vilken fråga. Elbil för i helvete! ;D


SENASTE...

Bok du läste: The boy in striped pyjamas.
Personen du fick mail av: Vet inte.
Personen du fick brev av: Min kusin, tror jag.
Personen du fick sms av: Orkar inte kolla.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Vet inte.


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: bloggat, gjort nationella i engelska, vart med Mimmi, Anna, Bella och Maria.
Var det kul: Ja!
Hur tidigt stiger du upp: vardagar - ca 06.00 helger - obestämd tid.
Gillar du att slåss: Inte roligt kanske, men det kan vara jävligt härligt.
Vad ska du göra ikväll: Vara med Mimmi och Anna.

Är du seriös: Hahahahaha.
Vad är du allergisk mot: Min hund, idioter och fjortisar.
Var har du ont: Ingenstans just nu.
Använder du hårspray: ibland.
Kan du stå på händer: Om jag har tur.
Favorit serie: O.C, SATC, Grey´s Anatomy, Desperate Housewifes.


ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: båda!
Gillar du ketchup: ja, fast inte till allt.
Är du glad nu: Glad!
Var du glad igår: Både och.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: musik?
Stockholm är: staden som Joel Kinnaman föddes i.
Göteborg är: staden där Liseberg ligger!
Kan du sjunga: Ja, men kanske inte så vackert.
Mer värt än guld: Kärlek, vänskap, skor.
Spaghetti eller makaroner: makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: Alla. Nej, men många iallafall.
Ska bli skoj: När sommaren kommer. När jag får pengar. När det blir lov nästa gång.
Ska inte bli skoj: Kommer inte på något för tillfället.
Sparar till: En resa.
Väntar på: pengar och SOMMARLOV!
Pålägg som gäller: Ost och källarrökt skinka.
Dagens dryck: Cola.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0