oscarsgalan


Jennifer Lopez - fin färg på klänningen men modellen var inte fin. 1/5


Amanda Seyfried - klänningen är väldigt fin från sidan, dock inte lika fin framifrån. 3/5


Mariah Carey - för mycket urringning, för mycket slitz. Billig helt enkelt, och tråkig. 2/5



Charlize Theron - klänningen sitter väldigt dåligt tycker jag och blommorna över bysten gillar jag inte alls. 1/5


Zoe Saldana - För mycket, ser ut som ett barn har designat den. Fast överdelen var dock fin. 1/5


Rachel Mcadams - ortroligt fin modell, helt sagolik. Gällande färger/mönster så vet jag inte om jag älskar det eller hatar det. 4/5


Meryl Streep - vitt, tråkigt men ändå vacker på henne. 3/5


Cameron Diaz - Den här kllänningen är helt underbar. jag älskar den! 5/5


Molly Ringwald - färgen på klänningen gör sig väldigt fin till hennes hårfärg, men jag gillar inte skärningen på klännignen alls. 2/5


Nicole Richie - den här hade inte funkat på vem som helst, men Nicole lyckas. Det är väldigt påklätt, men ändå vackert. 4/5


Demi Moore - Fin färg, men risk för att bli lite tråkigt. Gör sig dock fint på henne. jag gillar släpet och volangerna. 4/5


Maggie Gyllenahall - Dålig passform och baksidan ser inte alls bra ut, men jag gillar färgerna. 2/5


Kristen Stewart - I love, love, love this dress! klassiska sjöjungfrumodellen, svart och axelbandslös. Helt underbar. 5/5


Sandra Bullock - Jag vet inte om jag gillar eller hatar den här klänningen. Det är väldigt skilda känslor. Så fel, men ändå så rätt. 3/5
 
Anna Kendrick - Lite tråkig, men vacker. Jag gillar skorna. 3/5

Kate Winslet - den här klänningen är väldigt enkel och tråkig. 2/5





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0