VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!

Idag är det vår här i Karlshamn, h&m har öppnat och det var helt okej i skolan. En helt underbar dag helt enkelt! Efter skolan gick jag, Anna, Maria, Mimmi, Emelia och Hanna till h&m. Det var fullt med folk såklart och jag fick lite smått panik, men jag överlevde. Sen åkte Mimmi hem och de andra stannade kvar på h&m utom jag och Anna, som gick hem till henne.
Det första vi gjorde var att gå ut på Annas balkong och sätta oss och lyssna på lite härlig sommarmusik. Det var så härligt och man kunde sitta utan jacka och det var ändå varmt! Mina vårkänslor bara sprutar i dag, haha. Nu ska jag äta upp mitt mellanmål och sen kommer Rolf in till stan, så ska vi gå och shoppa lite. Ha en underbar dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0