lista

DAGENS VILL HA: En ljummen sommarkväll med grillning och mina bästa vänner här och nu.

DAGENS KLÄDSEL:
Mysbyxor, sportbh och linne.

DAGENS SMINK: Inget

DAGENS FRISYR: Halvfett uppsatt i hästsvans.

DAGENS HÄNDELSE:
Hm.. att jag har pratat med linnéa i telefon, annars har det inte hänt så mycket.

DAGENS LÅT: Ingen speciell än så länge. Lägger upp om jag kommer på någon speciell.

DAGENS PLANER:
Att åka in till donken och hämta mat, städa mitt rum och duscha.

DAGENS SAKNAD:
Linnéa!

DAGENS DUMMASTE: att jag inte vet vad jag ska göra imorgonkväll.

DAGENS SJUKA: min hals!

DAGENS DROG:
Ingen.

DAGENS ROLIGASTE: Att det är en dag kvar till fredag

DAGENS KÖP: Inget.

DAGENS HUMÖR: upp och ner. trött, sliten, glad, nedstämd.

DAGENS ORD: BRE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0