min vecka

Igår blev det inte att jag skrev om min vecka, så då gör jag det nu istället.

Jag har ätit vildsvin. Jag har fått en liten påsklilja. jag har suttit med Mimmi vid havet och ätit tacochips med god dipp. Jag har haft världens bästa valborg. Jag har gått på stan en underbar vårdag med ett underbart gäng tjejor. Jag har fått vg på ett prov. Jag har firat min mammas födelsedag. Jag har legat ute på min balkong invirrat i ett täcke och kollat på stjärnona och räknat flygplan. Jag har träffat nytt roligt folk. Jag har skrattat åt patetiska människor. Jag har druckit kaffe och snackat skit på fritidsgården. Jag har kollat på en äcklig krigar-film mot min vilja. Jag har varit sjuk. Jag har saknat mina gudföräldrar. Jag har vart på banken och lyssnat på ekonomisnack. Jag har legat utomhus och solat för första gången i år.

En superbra vecka, men den slutade dock dåligt som f*n! Vi får se hur den här veckan blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0