helgen

Dålig uppdatering den här helgen, men har inte vart hemma så mycket. I fredags så gick jag iaf inte hem från skolan för det regnade och jag orkade inte gå. Spenderade kvällen med Mimmi och Anna i Mörrum. Vi tog tåget hem 23.22 och det har aldrig vart så skönt att komma hem till Karlshamn, haha. Sen gick vi inom preem och jag köpte världens godaste baguette och en fett god cola! Sen gick Anna hem till sig och jag följde med Mimmi hem.

Igår käkade jag frukost hos Mimmi innan jag åkte hem. Tillbringade hela dagen framför Guitar Hero - world tour. Tog en dusch och packade igen innan jag åkte in till stan. Taggade med Mimmi och sen åkte vi och Anna till Asarum och hade en rolig kväll. Kom hem till Anna vid 01.00 och sov riktigt gött fram tills 12.00.

Dagen har bestått av tacos, datan, sms och musik. Ska nog gå ner och göra lite te sen kolla film. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0