lite tankar

Imorgon är det DECEMBER! Var fan tog tiden vägen?! Nyss var det vår, valborg och första gången man kunde gå ut utan att ta på sig jacka. Man tillbingade rasterna på konstgräset i solen. Sen var det skolavslutning och man tog farväl av gamla vänner, minnen, lärare och hälsade sommarn välkommen. Jag åkte till liseberg och sen upp till pappa och reste väldigt mycket. Det var festival och man hängde med vännerna. Sen kom dagen som man hade tänkt på hela sommaren. Första dagen på gymnasiet. Första dagen av en ny period i livet. I början var allt lite nervöst och ovant, men man vänjde sig snabbt och helt plötsligt var det september och jag åkte upp till sthlm, fyllde 16 år och träffade världens bästa kusin. Sen var det tillbaks i skolan igen och jag hann med en liten tripp till ullared med syrran innan höstlovet kom, som man hade längtat efter i 10 veckor. Lika länge som sommarlovet! Då bar det av till sthlm igen med linnéa och hennes familj. Vi hade jättekul och åt supergod mat, men sen var den resan också över. Back to school med läxor och prov. Och från ingenstans kom den perfekta vintern med ett vitt täcke som liksom lyser upp morgonarna och skänker glädje till vardagen. Asso shit! Det är verkligen december imorgon! Tiden går så himla fort!

Nu ska jag skriva ner skillnader/likheter mellan franska/amerikanska revolutionen. Ska försöka lägga mig tidigt idag, för jag är jättetrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0