min vecka

Jag har åkt pulka. Jag har gått på julskyltningen och ätit lussebullar och pepparkakor. Jag har blivit glad och arg. Jag har julpyntat och lyssnat på julmusik. Jag har kollat på kommisarie späck. Jag har haft greys anatomy maraton och druckit massvis med té. Jag har legat på golvet och skrattat så jag nästan börjat gråta. Jag har gått runt i karlshamn med sofie och fotat till vårt fotoprojekt. Jag har skrattat åt "pensionärsjävlar". Jag har ramlat "in public". (Den glömmer du inte så lätt va Linnéa?) Jag har kollat på en sjukt dålig teater. Jag har hälsat på mormor och morfar. Jag har haft en jättejobbig hosta som äntligen börjar ge med sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0